مدیریت ارتباط پایدار با گردشگران پزشکی از طریق اعتمادسازی

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور گفت: در بازگشت دوباره گردشگران پزشکی به کشور ایجاد حس اعتماد (trust) از طریق اخذ اعتباربخشی‌های بین‌المللی، آموزش‌های مداوم بین فرهنگی، حضور معتبر در فضای مجازی و پیگیری‌ها و ارتباطات پس از اقدامات پزشکی و مراجعه بیمار به کشور مبدا، و شفافیت در فرایندها و اعلام تعرفه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش میراث‌آریا، دیاکو عباسی در بازدید از بیمارستان رضوی در شهر مشهد مقدس که در حاشیه نشست تخصصی معاونین گردشگری و سرمایه‌گذاری ادارات کل استان‌های سراسر کشور انجام گرفت، موضوع ایجاد اعتمادسازی ویژه گردشگران سلامت را با استناد به پژوهش صورت گرفته از طریق انجمن گردشگری پزشکی (MTA) مطرح کرد و گفت: شفافیت در ارائه تعرفه‌ها، ایجاد محتوای قابل اتکا در فضای مجازی، عضویت در انجمن‌های بین‌المللی، اعتباربخشی‌های درمانی و نیز فالوآپ یا پیگیری پس از انجام اقدامات پزشکی و برخورداری از کادر آموزش‌دیده با توانمندی‌های ارتباطات بین‌فرهنگی از جمله مهم‌ترین رویکرد برای ایجاد بستر لازم به منظور ارتباط بلندمدت با بیمار بین‌المللی و بازگشت دوباره گردشگران پزشکی به مقصد مورد نظر است. 

عباسی همچنین در این بازدید به ظرفیت‌های متعدد بیمارستان رضوی و موفقیت این مرکز بین‌المللی پزشکی در جذب گردشگران خارجی اشاره کرد و گفت: بیمارستان رضوی می‌تواند با حضور موثر در فضای مجازی و پلتفرم‌های بین‌المللی ‌نقش موثری در ماندگاری گردشگران سلامت ایفا کند.

او در پایان از زحمات گسترده این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404022601695
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha